PRODORMI.cz - Spaní rozumíme...

+420 732 420 1808:30 - 17:00 | e-obchod

 x 

Váš nákupní košík je prázdný.

Vyzkoušejte nás matracový selektor Conf!GO.

Doprava zdarma

Při objednávce nad 5.000,- Kč máte u nás dopravu ZDARMA!

Zpětný odběr
a ekologická likvidace

Vyberte, objednejte online, při převzetí nové matrace předejte Vaši starou matraci dopravci.

Garance nejnižší ceny

Nejste si jistí výhodností nákupu? Podívejte se jinde, a pokud naleznete stejný produkt levněji, ozvěte se. Cenu budete mít stejnou!

Dopravu zboží zajišťujeme ve spolupráci s přepravními společnostmi PPL, Toptrans a Česká pošta. V případě objednávek s více položkami nebo zasílání na Slovensko vám bude zboží doručeno přepravní společností PPL (malé zásilky) či TOPTRANS (velké zásilky).

Tabulka s cenami slouží pro vaši rychlou orientaci. Pokud se chcete o jednotlivých způsobech doručení dozvědět více, neváhejte nás kontaktovat.

Tabulka dopravců a dopravného.

Pro konkrétní objednávku nemusí být dostupné všechny způsoby doručení, např. pokud se jedná o zboží větších rozměrů. V košíku se vám vždy ukáže, ze kterých možností máte na výběr.

Doprava zdarma

Při nákupu nad 5000 Kč je doprava zdarma v rámci celé České republiky! U objednávek na Slovensko nebo s hodnotou menší než 5000 Kč v rámci ČR je účtován poplatek dle tabulky výše. V případě, že limity přepravce dovolí zabalit dva kusy zboží do jednoho balíku, bude poplatek přepočítán a vyúčtován pouze jednou.

Expedice

Termín expedice závisí na času odeslání objednávky a termínu dostupnosti zboží. O konkrétním termínu či případných změnách dostupnosti budete vždy informováni emailem. Orientační informace k dostupnosti konkrétního produktu je vždy uvedena v detailu produktu.

Skladový status Termín doručení
SKLADEM Expedujeme následující pracovní den, zboží obdržíte do dvou pracovních dnů od objednávky
V CENTRÁLNÍM SKLADU Expedujeme do 5 dnů, zboží obdržíte do 7 pracovních dnů
Z VÝROBY Expedujeme do 13 dnů, zboží obdržíte do 14 pracovních dnů.

Ve chvíli, kdy zboží fyzicky opustí náš sklad, zákazník obdrží informační e-mail o expedici zboží.

Průběh a cestu Vaší zásilky je možné sledovat po zadání čísla zásilky do příslušného odkazu níže:

Matrace a rošty
Toptrans ZDE

Motlitan
Česká pošta ZDE

Ostatní drobné zásilky
PPL ZDE

V den doručení zboží budete přepravní společností prostřednictvím SMS zprávy nebo telefonicky informováni o přibližném čase dodání zásilky. Kontaktováni budete na telefonním čísle, které jste zadali během objednávky. Z logistických důvodů není možné čas dodání zvolit předem.

Zboží je doručováno za první uzamykatelné dveře, proto pro případnou pomoc (např. při stěhování do patra u těžších zásilek) je potřeba, abyste si zajistili stěhování sami. Další případná manipulace je možná vždy pouze po dohodě s řidičem.

V případě objednávky více položek s různými dodacími lhůtami se zboží zasílá hromadně Českou poštou, Toptrans či PPL, pokud není dohodnuto jinak. Termín dodání se bude řídit podle položky s nejdelší dodací lhůtou.

Z důvodu dodržení zákaznického servisu nebo optimalizace nákladů na straně zákazníka si ONSHOPS s.r.o. vyhrazují právo na změnu přepravní společnosti, pokud kvalita služeb přepravy bude stejná nebo vyšší bez dodatečných poplatků. V případě objednávky více položek bude naúčtována cena dopravy podle položky s nejvyšší cenou.

Naši smluvní přepravci věnují zásilce při přepravě maximální péči, přesto je zákazník povinen si při převzetí zboží zásilku zkontrolovat a o případném poškození informovat řidiče, který provede zápis do přepravního listu.

Pokud zásilka při převzetí nevykazovala žádné vady, ale po rozbalení není zboží v pořádku, je povinen nás o tom zákazník neprodleně informovat, nejpozději do 24 hodin od doručení zásilky. Na pozdější reklamace z důvodu přepravy nemůže být brán zřetel.

Případná drobnější poškození, která bezprostředně nezpůsobí nemožnost používání zboží, je možné při převzetí zboží řešit s námi telefonicky na čísle 732 420 180 nebo prostřednictvím emailu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. Drobnější vady (například zašpinění potahu) se vždy snažíme vyřešit individuálně v co nejkratší době tak, aby zákazník mohl zboží používat bez omezení.

Nejčastější příčiny nedoručení zásilky

  • Dopravce zboží nenaložil z důvodu jeho viditelného poškození
    Abychom zákazníkům doručovali pouze bezvadné zboží, prochází před naložením důkladnou kontrolou. Při odhalení poškození není pak toto zboží naloženo, ale bude vyměněno za jiný, nepoškozený kus, případně se objedná nový u dodavatele. O postupu vás vždy informujeme.

  • Přepravce či poštovní doručovatel nevložil do vaší schránky oznámení o nedoručení / uložení zásilky
    Průběh doručování můžete sledovat on-line na výše uvedených odkazech u každého typu doručení. Číslo zásilky / balíku vám bylo zasláno na e-mail, který jste uvedli v objednávce.

  • Ztráta zásilky přepravcem
    Stává se to velmi zřídka. Pokud k této situaci dojde, můžete si objednat nový kus zboží a s dopravcem zahájíme reklamační řízení nezávisle na vaší situaci z první objednávky.

Pokud vám zásilka nebyla doručena nebo se vyskytl problém při jejím doručování, obraťte se prosím na náš zákaznický servis prostřednictvím emailu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. nebo telefonu +420 732 420 180

 

Recenze některých našich zákazníků...

TROPICO

SLUMBERLAND

GELTECH

CUREM