PRODORMI.cz - Spaní rozumíme...

+420 732 420 1808:30 - 17:00 | e-obchod

 x 

Váš nákupní košík je prázdný.

Vyzkoušejte nás matracový selektor Conf!GO.

Doprava zdarma

Při objednávce nad 5.000,- Kč máte u nás dopravu ZDARMA!

Zpětný odběr
a ekologická likvidace

Vyberte, objednejte online, při převzetí nové matrace předejte Vaši starou matraci dopravci.

Garance nejnižší ceny

Nejste si jistí výhodností nákupu? Podívejte se jinde, a pokud naleznete stejný produkt levněji, ozvěte se. Cenu budete mít stejnou!

Vrácení zboží ve 14 denní lhůtě – odstoupení ve lhůtě

Zboží zakoupené na PRODORMI.cz je možné vrátit v 14denní lhůtě, kdykoliv a to bez udání důvodů. V případě matrací je tato lhůta 45 dní.

Toto právo se nevztahuje na zboží zakoupené na firmu, tedy v případech, kdy je v průběhu nákupu zadáno IČO.

Pro snadné vrácení doporučujeme zboží vrátit v nepoškozeném obalu. V případech, kdy takto neučiníte, si vyhrazujeme právo účtovat balné. Náklady na balné jsou v tomto případě posuzovány individuálně. Vyúčtování balného se řeší zápočtem.

V rámci našich služeb umožňujeme zboží vyzkoušet. Nicméně během zkoušení je třeba dbát na to, aby nedošlo ke zjevnému opotřebení zboží. V případě vrácení zjevně opotřebeného zboží, si vyhrazujeme právo účtovat náklady na uvedení zboží do původního stavu. Náklady jsou v tomto případě posuzovány individuálně. Vyúčtování nákladů spojených s uvedením zboží do původního stavu se řeší zápočtem.
Těmto poplatkům je možné předejít šetrným zacházením, případně odstraněním vad na vlastní náklady.

Dodržení 14denní lhůty

Rozhodčím momentem pro dodržení lhůty je datum odeslání dopisu s informací o odstoupení od smlouvy. 14 denní lhůta je definována kalendářními a nikoliv pracovními dny. Lhůta začíná běžet následující den po převzetí zboží spotřebitelem.

Dokument Odstoupení od smlouvy doporučujeme přiložit společně s potvrzením o nákupu zboží v našem obchodě (fakturou) ke zboží, které vracíte. Nejsnazším způsobem je zaslání vyplněného formuláře Odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy, který je ke stažení ZDE.

Zboží je třeba vrátit na vlastní náklady. V případech, kdy takto neučiníte, dojde ke stržení přepravného z Vámi původně zaplacené částky.

45 dní na vyzkoušení

Víme, že výběr matrace může být pěkně zapeklitá věc. Abychom vám ušetřili čas strávený váháním a přemítáním, zda neuděláte chybu, máme pro vás 45 dní na vyzkoušení, protože jen spánek po celou noc ukáže, zda je to opravdu to pravé! Jak to funguje:

  1. Koupíte matraci
  2. 45 dní můžete přemýšlet, zda se vám spí podle vašich představ
  3. Pokud ne, dáte nám vědět nejpozději 46.den po doručení, že matraci zasíláte zpět k nám
  4. Vyberete jinou matraci – kteroukoliv z naší nabídky, stačí dodržet původní rozměr – peníze si dorovnáme
  5. Matraci nám pošlete na vaše náklady, my vám na naše pošleme novou – to je fér, ne?
  6. Po doručení nové matrace máte dalších 45 dní na přemýšlení, zda je to ono
  7. Pokud nám matraci zašlete poškozenou nebo hygienicky znečištěnou, budeme Vás kontaktovat, abychom se dohodli, za jakých podmínek je možné matraci převzít


Přejeme spoustu příjemných hodin strávených spánkem.

Pokud chcete podrobnější informace, podívejte se do Podmínek akce, nebo nám prostě zavolejte: +420 732 420 180. Rádi zodpovíme všechny Vaše dotazy.

Reklamace

Poškození při dopravě
Při převzetí prosím pečlivě zkontrolujte zásilku, zejména její obal. V případě pochybností o stavu obalu nebo zásilky zboží nepřebírejte a ihned nás kontaktujte na emailu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. nebo na telefonním čísle: +420 732 420 180, domluvíme se na dalším postupu.

Pokud zásilku převezmete poškozenou nebo zjistíte poškození či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.

Matrace, Rošty, Toppery, Chrániče, Polšťáře

V e-obchodě PRODORMI.cz prodáváme pouze kvalitní produkty s dlouhou zárukou vyráběné a dodávané společností Hilding Anders Česká republika a.s. .

V případě, že jste u některého z námi dodaných produktů zaznamenali vadu, která je v souladu s reklamačními podmínkami výrobce, bez váhání zboží u nás reklamujte.

Reklamační podmínky společnosti Hilding Anders Česká republika a.s. pro ČR ZDE

Proto, abychom Vaši reklamaci mohli správně posoudit, budeme od Vás potřebovat následující podklady:

  1. Vyplněný reklamační protokol – ke stažení ZDE
  2. Fotografie dokumentující míru a rozsah vady

Pro snadnou identifikaci reklamace vždy do předmětu uveďte text REKLAMACE a číslo objednávky, které se reklamace týká, tedy například REKLAMACE_845.
Uvedené dokumenty prosíme zaslat na náš kontaktní email Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. . O přijetí reklamace Vás budeme informovat emailem.

Reklamační řízení bude zahájeno ihned, jakmile budou k dispozici požadované podklady. O výsledku reklamačního řízení budete informováni nejpozději do 30 dnů od potvrzení o přijetí.

V případech, kdy nebudou elektronicky poskytnuté podklady jednoznačné, můžete být vyzváni k zaslání reklamované položky na naši adresu popř. na adresu výrobce. V případech, kdy reklamace bude posouzena jako oprávněná, Vám bude poštovné uhrazeno do maximální výše Kč 350,-. Částka nad Kč 350,- bude vypořádána zápočtem.

Peníze za uznanou reklamaci Vám zašleme bezodkladně na účet, ze kterého byl nákup realizován.

 

Recenze některých našich zákazníků...

TROPICO

SLUMBERLAND

GELTECH

CUREM